sademinannesi Metehan123 merhaba bişey sormak istiyorum avokadonun tamamını bebişler bitiremiyorlar ya o yüzden yarısını mesela kullandım diğer yarısını ertesi gün veriyor musunuz yoksa yenisini mi veriyorsunuz
Metehan123 sademinannesi bacim ona dag mi dayanir nolcak avakadoya agzi kapakli saklama kabinda buzdolabina koyuyorum cekirdegini cikararak saklamayin o zaman daha cabuk karariyo
prenses10 sademinannesi canım çeyreği bile yeter yarısını ben bile yiyemem. Çeyreğini karıştırıp ver. Kalanına zeytinyağı sür çekirdeğini atmadan sakla dolapta