_tugce1608_ Annelerr ek gıdaya ne zaman basladınıZ. Sizce destekli oturtmaya bebegımı ne zaman baslamalıyım ???
balyanakannesiiiii _tugce1608_ 6. Ayına 7 gün kala başladım ek gıdaya destekli oturtmaya ise başını dik tutabildiği zamanlarda 4-4.5 aylıkken başladım şu an desteksiz azda olsa oturabiliyor 7 ay 12 günlük
Zlm _tugce1608_ ben 4. Ayindayken destekli oturtmaya 4 ay 2 günlük olduğunda yani 5. Ayında da ek gıdaya başlamıştım
_tugce1608_ balyanakannesiiiii cok tesekkur ederım canım bnm bizde 4. Ayımıza giriyoruz da kararsız kalmıştım