Nuryagmur_27 benim bebeğim de mamadan dolayı gaz sancısı oldu ayaklarını ısıttım ve karnına masaj yaptım o şekilde rahatladı tabi ısıya dikkat edin elinizi ayaklarına koyun dön makinasını öle tutun sıcak direk vurmasın 😊 birde bacaklarını dıştan içe doğru karnına doğru hareket ettirin bu şekilde masajda çok işe yarıyor