Nuurr123 2 buçuk ay önce doğum yaptım ve 1 buçuk ay içerisinde 3 kez regl oldum aşırı düzensiz ve lekelenme şeklinde anlayacağınız.. bu durum özür sayılıyor mu ? İlişki açısından?
Rizeli53 Nuurr123 zaten 40 içinde olan kanamalar lohusalıktır haricinde lekelenme olduysan bilgim yok bunu din konularını iyi bilen birine sorsan daha iyi olur
Rizeli53 Nuurr123 ama 40 ın peşine hemen adet olanda var bu şüpheli kanamaları doktoruna bildirsen iyi olabilir
Rizeli53 Nuurr123 benim bildiğim kadarıyla ilk zamanlar düzensizlik çok normal benim adetlerimde öyledi canımı da sıkıyodu ama araştırdım normalmiş yani ilk 1 sene kadar düzensizlik normalmiş ama sen şüphede kalıyorsan doktoruna danışabilirsin
Nuurr123 Rizeli53 benim merak ettiğim bu durum da regl olarak görüp cinsel ilişki yaşamamak mi gerekir yoksa özür sayıldığı icin cinsel ilişki yaşanabilir mi?
Rizeli53 Nuurr123 yine kan varken beraber olma eşin sevmeyebilir belki o durumu temizlenene kadar bekle
Rizeli53 Nuurr123 bi adet bittikten 10 veya 15 gün geçmeden adet olursan özür diye biliyorum bunu annene de sorabilirsin adet bitimi sonrası kaç gün içinde adet olunursa özel sayılıyor diye sor