Bizde şu an karantinadayız. 8. günümüz bugün. Bebeğim yarın 6 aylık olcak. Diş çıkarmaya denk geldiği için ateşi falan dişten mi oldu covitten mi bilmiyoruz. Ama iki gün sürdü kızımda diş çıkınca rahatladı. Eşimde bende normal nezle olmuş gibi ayakta atlattık. Şu an hiçbirşeyimiz kalmadı. Tat kokuda hafiften geldi. Korkmanıza gerek yok. İnşallah sizde bizim gibi hafif atlatırsınız.