Burculfc Kızlar 25gün önce sezeryan oldum bikini bölgesi kıllarım çok uzadı çok canımı sıkıyor siz ne yaptınız nasıl oluyor normal de ağda yapıyorum şuan korkuyorum ne yapmam lazdım
neslicanben Burculfc bende şuracıkta bekleyeyim 36 gün oldu 15 gün mecburi tıraş bıcağı kullandım ama çok rahatsızım. Ağda yapmam lazım 🤭
Aselbuk Burculfc 40 ım biter botmez yapmistim bn zaten orasi uyusuk oldugu icin kesik yeri bi problem olmadi
Belis-mom Bence dikislerinize yakın olduğu için hiç riske atmayın iç dikişlerin toparlanması 10. haftayı bulabiliyor