Pasannesi Mom44454 eşim alınmaz diyor.galerici kendisi.Ne kadarlık bi araç istiyorsun neler bekliyorsun araçtan ?
1prens1prensesannesii Mom44454 eşim tamirci kendi iş yeri var ayrıca araba alıp satar anlar yani. Alınmaz diyor
SB_ Mom44454 eşime sordum kesinlikle hayır diyor Aynı fiyat kategorisinde daha güzel farklı model ve markalar var
Miniginannesiiii Mom44454 canım eşim 2 3 ay evvel 88 bine ford focus ghia aldı ama bizimki hatcback sedanları daha uygundu şimdiki fiyatını bilmşyorum bi bakın isterseniz kullanan herkes aşırı memnunda çevremizde
Mom44454 Pasannesi canım araç sedan olsun bagajı büyük olsun işte temiz olsun bütçemiz 95 milyara kadar sağlam bir araç olsun kredi çektik bu kadar zahmete değsin
Mom44454 1prens1prensesannesii sağol canım peki sedan olarak önerebileceği araç varmı 95 bin bütçe var
Mom44454 1prens1prensesannesii canım merhaba nissan primera 1.6 visit alınırmı eşine sorar mısın rica etsem
Mom44454 SB_ canım bütçemiz 95 sedan kasa istiyoruz var mı önereceğiniz sağlam model teşekkür ederim bu arada
Miniginannesiiii Mom44454 biz çol memnunuz tavsiye ederim eski model olduğuna bakmayın çoğu yeni çıkan arabadan sağlam
Mom44454 Miniginannesiiii aynen canım zaten aşırı pahalı piyasa tofaşa bile 85 yazmışlar en azından bu araba konforlu
Seda60199 Mom44454 benimde eşim galerisi. Şuan yokta gerci elinize ne gecerse beklemeyin valla alıj gitsin. Her hafta 5 10 bün koyuyor arabalar . Sattığımız yerine zor koyuyoruz
Kgs2110 Mom44454 yani oda alınmaz. Piyasası yok satmak isteseniz elinizde patlar. Parça sıkıntısı çekersiniz. Araç fiyatları da bayağı arttı zaten. Parçalarda aynı şekilde.