tosbigimmm Kızlar kullandığınız mama nedir önerebileceğiniz Bebeğe iyi kilo aldıran mama hangisi sizce yazın lütfen..🌺
Sumeyraas tosbigimmm ilk aptamil ile başladım. Çok gaz yaptı. Sonra bebelac gold kullandım kakası çok sıvı olmaya başladı. En son sma optipro kullanmaya başladık bebeğime iyi geldi. Her bebeğe göre değişiyor. Küçük boy alın denemek için.
Beyza58 tosbigimmm Bende aptamil kullanıyorum doktor önerisiyle ama daha yeni başladık herkes gaz yapıyor diyo.burda bekliyim bende tavsiyeleri okuyum
Gokceyasinmiran tosbigimmm hipp al Allah’ın izniyle faydasını göreceksin güzel kilo aldırıyor kabız da yapmıyor
Duygu-66-Tumer Anne sütüne en yakın süt Aptamildir. Önemli olan bebeğin kilo alması değil, daha sağlıklı beslenmesidir.
Irmakprensesinannesi Duygu-66-Tumer aptamil çok gaz yapan bir mama fazlasıyla sma çok daha eski ve iyi bir mama hiç gaz sorunu dahi yaşamadım kızımda aptamil de kızım gaz savcısının kivranmisti
Zynpozen tosbigimmm Sma.. anne sütüne en yakın sma dediler arastirmalarimiza gore bizde aldik cok memnun kaldik ogluma veriyorum kendini mama sayesinde toparladı. Tavsiye ederim 😊
ezonunannesi_41 tosbigimmm Sma kullandık çocuk doymadı Bebelac ve bim ’in maması bebivita kullandım ve şuan bebivita kullanıyorum