Kızlae merhaba doğum yapalı 11 gün oldu dıştan yırtılmam oldu dikişim var çok az dedi doktor dikiş aldırmana gerek kendı düzelir dedi şimsi tuvalette elime ipin ucu geldi normalmi kendi kendine atmaya mı başlamıştır nasıl oluyor bu bilgisi olan yazabilirmi