Aynen bizde öyleyiz 7 gün kaldı 7aylık olmasına,,yapışık ikiz gibiyiz kimseye gitmiyor kucağımda gülücükler atar ama beni azcık göremesin suratı değişip ağlamaya başlıyo,,yere fln bırakınca azcık kalkayım odada çıkar gibi olayım hemen ağlar resmen göz hapsindeyim😃🤣