Kızlar bebeğim 3 aylık geceleri, kafası ve sırtı çok terliyor bazen de göğsü terliyor. Kalktığımda terli oluyor yani. Hiç değiştirmiyorum üzerini. Terini alsın diye bez koyuyorum göğsüne ve sırtına. Emzirip o şekilde yatırıyorum. Bu şekilde bebeğimi üşütür müyüm? Yoksa kıyafetlerini değiştirmeli miyim?