Kızlar merhaba bebeğim 10 aylık. Son 1 haftadır kendini sıkıyor. Özellikle yemek yerken. Yemek istemiyor desem iştahı çok fazla çok yiyor. Sıkmasını da nasıl tarif etsem🤔 hani Hamdi Alkanın Gazman tiplemesi vardı da Cengiz Küçükayvaz “neeee diyon lan sen siboppppp” diyerek kendini sıkardı ya heh işte öyle. Vallahi başka bir betimleme bulamadım 🙈 var mı bu durumu yaşayan? Doktor kontrolünü 15 gün sonra. Doktora mı gitsem ne yapsam bilemedim