Henüz 54 günlüğüz sürekli olarak kusmamız vardı her yemek yedikten sonra illa ki çıkartıyordu hafta sonu da öksürüğümüz başladı doktor rsv testi yaptı negatifiz fakat ciğerlerimizde hiç bir sıkıntı yok grip belirtimizde yok doktorumuz öksürük için prospan verdi daha sonra reflüden bağlı öksürük nöbetine bağlayarak gastrotuss başladık bu ilacı kullanan anneler bebeğinizde uyku herhangi bir yan etkisi oldu mu veya reflüye ne gibi bir çare buldunuz