Kızlar bebeğime dün uyku eğitimi vermeye başladım ben kendim herşeyini yazıyorum gözlemlerimi burda paylaşsam benim gibi arayışta olanlar için belki fikir olur paylaşsam mı?ben vermeden önce aklıma yakılanlar hakkında çok zorlanmıştım vermek isteyenler vardır belki. Mesela kaç dakika da uykuya geçti neler yaptı ağladı mı gibi