Tirtil35 eğer başka bir sıkıntısı yoksa bebeğinizin atak dönemi kaynaklıdır aöa daha uzun sürerse mutlaka bi doktorunuza danışın..ben hiç sıkmadım bebeğimi zorlamadımda sadece mama saat aralığına görw az bişe hazırlıyordum baktım içecek devamını yapıyordum baktım içmiyo ısrar etmiyordum hiç