Bence Sakin İçmeyin, neguzel bırakmışsınız Çocuk emziriyorsunuz kokusu bile çok rahatsız hasta eder çocuğu yazık günah
Ben de hamilelikte bıraktım birdaha ağzıma sürmedim 5 buçuk aylık Kızım var.
Bende Huzursuz ortamdayim stresliyim de ama asla ağzıma sürmem çocuğum daha önemli hemde kurtuldum negüzel başkaa türlü birakamazdim.