Merhabalar bebeğim 2 buçuk aylık aşırı aşırı aşırı ıkınması var geceleri ıkınmaktan ne o uyuyo nede bebi uyutuyo gaz ilacı kullanıyorum nurse harveys . Daha öncesinde sap simplex kullanıyodum fayda görmedim değiştirdim yine aynı anlayamıyorum artık çok yoruldum napıcağımı bilemiyorum gün içinde de sürekli sallanmak istiyo salladın mı uyuyo sallamadın mı en fazla yarım saat uyuyo kalkıyo salkarsam uyuyo 2 saat hep ağlıyo mutlu olsun istiyorum artık yavaş yavaş gülümsemeye başladı bakınmaya başladı normal mi var mı böyle olan yaa sadece biz miyiz😢