İyi akşamlar kızlar.
Meloş hanım 11 aylık olmak üzere. Bir kaç gündür 2. Uykuya çok zor geçiyor ve kısa uyuyor. Bugün ilk uykusunu 12.00 de yaptı 14.30 a kadar uyudu. Sonrasında 2. Uykuya yatırmak istediğimde direndi bende zorlamadım. Maşallah bu saate kadar dayandı. Her akşam 21.00 de gece uykusuna yatıyor. Sizce bu şekilde devam etmeli miyim ? Yoksa tek uyku az mı gelir ?
Sizler kaçıncı ayda tek uykuya geçtiniz.