prenses10 mumkun oluyosa sabahdan pişir koy, ben kendım bakıyorum ama sabah uyanır uyanmaz kahvaltısını yedırdıkdrn sonra oglen ve aksam yemegını pisiriyorum ara ogunde karısık meyve puresı verıyorum oda bıtmısse onuda pisırıp koyuyorum, cunkı oylen 1,5de yıyıp uyuyo sonra zamanım olmuyo uyurken yalnız bırakamıyırum dıye