Balboncuk Bebeğim grip burun fışfış crp 17 çıktı dün bişeyler yemişti bugün hiç yediremedim enfeksiyondan mı aceba anemi hastası zaten çokta iştahı yoktu🥲bilenler yazsın kızlar
Alisaaaaa Balboncuk enfeksiyon yüksek çıkmış tedaviye başlamanız lazım. İştahsız olması normal azıcık nezle bile olsalar iştahları gidiyor maalesef
Alininannresi30 Balboncuk mümkünse hastaneye yatın biz çok çektik o crp den serumlarla düşürüyorlar evde uzun sürer zor ama iyileşmesi hızlı olur inşallah
Balboncuk Alisaaaaa ilaçlarını kullanıyoruz gün içinde hareketli bi burun akıntısı var gözü de akıyordu o durdu çok şükür yemeyince canım çok sıkılıyor ya
Balboncuk Alininannresi30 inşAllah bi an önce geçer ya enfeksiyon durumunda kanı düşüyor kan takviyesi yapıyorlar çok korkuyorum antibiyotik verdi dr iki gündür içiriyorum bakim