2.5 aylık bebeğim var 1 haftadır salyasi akıyor, 2 gündür aşırı huysuz ve bugünde azar azar olmak kaydıyla ishali var. Ve uykusundan birden ağlayarak uyanıyor Ateşi yok
Şuan yalnızım eşim şehir dışında kimsem yok burda ve hastaneye cuma gidebilirim. Cumayı beklemesem mi?