3 aylık en başından beri ya beşikte sallanarak ya da ayakta sallanarak uyuyor. Burda görüyorum desteksiz koyup uyuyanları nasıl oluyor bu😭 doğuştan mı oluyor sonradan mı 🥺ayaklarım koptu artık sallamaktan uykusu gelsede uyumuyor gözümün içine bakıyor ayağımda 2-3 sallamada uyuyor