Kızlar bio naturalden naturale geçtik 4 numara bez pişik yaptı 🥺 doğduğundan beri naturel kullanıyorduk bi de bio naturali kullanayım dedim 1 ay kullandım şuan naturale geri döndüm ve pişik oldu stok da yapmıştım bezleri satıp şuan molfix veya prizmatik geçiş yapmayı düşünüyorum