Merhaba oğlumun 2 haftadır geçmeyen öksürük hırıltı burun akıntısı var Kaç tane doktora götürdüm kullanmadığımız ilaç antibiyotik sprey kalmadı takipli doktoru geçmezse getirin hava verelim dedi neyse bugün götürdük makina almamızı söyledi ventolin yazdı bugünlük yarım saatte bir verin sonra günde 5 defa verirsiniz dedi bir de kortizonlu iğne ama ağız yoluyla icecek dedi buraya kadar sorun yok az önce ventolin ile alakalı açılmış eski postlara baktım seyreltilmesi gerekiyormuş ve yan etkileri varmış hızlı kalp atışı gibi doktor bana seyreltin falan da demedi çok korktum şimdi okuyunca yarın arayacağım doktorunu ama şimdi bilgisi olan yazabilir mi lütfen