alparslanmomsss Benim kanamam sadece 17 gün sürdü 4 gündür gelen giden yok normal mi acaba? Bazıları 40 gün sürüyor diyor ama benim bitti şuanda emziriyorum
Deletedmom_13 alparslanmomsss tam 40 gün sürdü 🤦🏻♀️ bana da 20 gün de biter demişlerdi 40 gün sürünce şaşırdım 🤭
Elif_mira20 alparslanmomsss qynı durumdayı canım bende doğum tapalı 17 gün oldu bitti hatta benim 16 da felan bitmişti
mavilimor alparslanmomsss 10 gün mü ne sürdü. Sonra nokta nokta geldi bir kaç gün sonra da tamamen bitti. Korkulacak bir şey yok normal bildiğim kadarıyla.
YadeeeeeAsel alparslanmomsss ay benim 57 gün sürmüştü sonrada bir ara durdu 5 gün sonrada adet olmuştum bence sizinki normal benimki anormal
Angel00 alparslanmomsss 33. Günüm doğum yapalı akıntı şeklinde geliyor kanamam kahverengi geliyor bazen de günlük ped kullanıyorum bitse artık keşke
merve_mevaa alparslanmomsss Benim 30 gün sürdü . Her bünye farklı olduğu için kısa veya uzun sürebilir. İsterseniz dr unuza danışın .
Bcisik alparslanmomsss ilk doğumumda 1 hafta 2. Doğumumda neredeyse 2 bucuk hafta. İkisid enormal doğum