Alinacskn RanaBadekus benim 3 harcadım vardı bez hele kıyafet bi kış alişveriş yaptım donsuz kaldım resmen
RanaBadekus Yagmuurr Ikrazumra19 Kurtlarkuslaralemi brnykt sleppy bez bebelac gold kullanıyoruz 500 lira yeterliymiş diyorda babası sınırlerımı bozuyor
brnykt Bu bebekten bebeğe hatta kişiden kişiye değişir. Bez markasından, mama kullanıp kullanmamasına kadar ama bana normal geldi. Ben de aşağı yukarı bu kadar harcama yapıyorumdur tahmini.
Kurtlarkuslaralemi RanaBadekus valla canım bir bez olmuş kaç lira Gun de en az 3 defa değiştirsen zaten küçük paketlerden 4 tane gider. Mama desen zaten 4 Gun de bitiyor 500 lirayla halloluyorsa iş oh ne ala.
Keskeuyusamm Valla bizim 1000 tlyi geçiyor. Bezi bi ara maması vardı şükür kurtulduk ama kitabı oyuncağı ek gıda malzemeleri ıvırı zıvırı derken… bence 1000 TL ideal mama da var sonuçta