saresmami Kizlar hep damla kullaniyordum bitmis nöbetcide sadece surup varmis. 2 aylik bebegim nekadar vermem gerekiyor surupu? Kullanan var mi???
Ervakts saresmami bebeğim 1 aylık günde 3 kere 1 çay kaşığı veriyoruz 15 günlükken başlamıştık aynı şekilde veriyorduk muhakkak doktora danışarak verin
Mom73727 saresmami içindeki ölçeğiyle 2,5 ml günde üç kez veriyordum damladan cok şurup fayda etti anında kesiyordu iki şişe bitirdik 🥰
Ervakts saresmami Onunla ilgili herhangi birşey belirtmediler bazen sonra veriyorum bazen önce onu veriyorum ben
Merveeiboo Doktora danışarak verin bnce. Her bebeğin gazına uygun ölçek veriliyor. benim kızım 3 aylık biz 1 aylıktan itibaren 1 tatlı kaşığı içiyoruz çok gazlıydı onunla düzeldik hiçbirşey fayda etmemişti bizede