Melike5757 Hepsiburada bebek bezlerinde indirim var malum bebek bezlerine baya zam geldi biraz önce sipariş verdim benee slepy kullaniyorz biz bilmeyenlere duyurulur birde bayb turco kullanan varmı acaba memnunmusunz pişik yapiyormu
Balperisi Melike5757 bende sleppyden baby turcoya geçtim memnunum pişik taşma vs yapmadı Sleppy bırakma sebebim bacaklarına çok iz yapmasıydı baby turcoda böyle bir sorun yaşamadım
Umii Melike5757 bende sleepy kullaniyorjm cokta memnunum ne tasma oluyor ne pisik ama ben Migrostan aldm orda daha uyguna geliyor kampanya var hep
Melike5757 Balperisi aynen bizimki dede iz yapiyorda acaba kalıp olarak kucukmu kullaniyorz o sebebtenmi
DuyguDefne07 Melike5757 bizde aynı durumdayız ya bıktım bu iz meselesinden kalıbı dar değil tam kilosuna göre kullanıyorum(7kg kızım 4 numara) baby turco bende düşünüyorum ama emin olamadım
Vlns Melike5757 baby turco önermem. Tüm bezleri denemiş biri olarak sleepy ve evy baby sarı paketli olanı önerebilirim . Ben sadece ikisinden memnun kaldım .
Melike5757 sevgii_123 bu 10 15 gündür benim kızım günde iki yada 3 kez çiş yapıyor küçük çişini 2ayindan belli çok salyali suda veriyorum ben ama sadece iki üç kez yapiyor doktorada dedim dedi beslenemiyordur bende dedim hem emiyor hem devam sütü bı kere veriyorum kaşık maması veriyorum ek besin ve su dedim yinede çişini iki üç kez yapiyor gündü iki bez değiştiriyorum
Umii Melike5757 Allah yardımcımız olsun valla cok zor bu pahalilikla nasil mucadele edecegiz hic bilmiyorum buna sebep olan herkesi Allaha havale ediyorum
Patateskoftesi Melike5757 biz 6 bucuk ayligiz dogdundan beri hic 4u gecmez gunluk cis sayimiz kakasini 3 gunde bir yapar . Sadece anne sutu aliyoruz bir de iste az az tadima basladik su aralar ama gelisimi de kilosu da ayina gore en yuksek sayilarda . Her bebek gunde 6-7 kere iseyip ger gun kaka yapacak degil bence ya . Huzursuz degilse ve siz de doyduguna eminseniz cokta takilmayin bence
sevgii_123 Melike5757 evet çok çiş yapiyo üç saate bı ipislak . Kilo alımı iyiyse seninki aç kalmiyodur canım
Melike5757 Patateskoftesi Vallahi bilmiyorum gözlerinin altı biraz kahverrengi gibi duruyor bende korkuyorum böbreklerinde bir skntimi var diye doğduğunda bakilmisti sknti yoktu antibiyotik tedavisi aldığı için zaten doğduğundan belli 5 6 kez antibiyotik tedavisi aldı en son hasta olduğundan beride kucuk cişinde azalma oldu baya baya önce böyle değildi şimdi skntili
Melike5757 Patateskoftesi ben tadimliga 3 aylıkken başladım yoğurt felan tattiriyordum emiyor birde bı kere 30 veya 60 ml lik mama veriyorum şuan da yoğurt kaşık maması ve mama emme arada çorba bir fincan kadar