sevval_celik Selam anneler kızım 5 aylık başlamak istiyorum bugun Elmalı püre verdim sizde durumlar nedir ne zaman başladınız ek gıda serüvenine
Aliasya sevval_celik bende 5 ayda başladım ilk yoğurt mayaladım ufak kavanoz onu yedırdım bebek kavanozunda sonra meyve püreleri yaptım sebze püreleri
Dincer-Efe1 sevval_celik bende ilk meyvelerden başladım çok pişmanım şuan hiç bir şekilde sebze yemiyor bence yoğurt ve sebze şeklinde ilerleyin 🙃
Mom4565 sevval_celik 4 aylik basladik fakat meyve sebzeden sonra vermemizi soyledi doktorumuz once sebze verdim 2 hafta ara verip meyvelere basladik
Yagmuurr sevval_celik Bende 5 aylıkken başlamıştım ama ilk sebze veya yoğurtla başlamanızı öneririm meyve tatlı olduğu için sonrasında sebze yemek istemeyebilir havuç kabak patates sırayla bunlardan başlayabilirsiniz
Hibou 4 aylıkken başladım bende önce sebze sonra kendi yaptığım yoğurt sonra meyve. Meyveyle başlarsanız sebze şekersiz olduğu için yemek istemeyebilir
Yagmuurr sevval_celik Yaaaa aşkımmm bende diyorum ki çok tanıdık isim ama kafam o kadar dolu ki hiç aklıma gelmedi 🤦🏻♀️ Onun ek gıdaya başlayan ağzını yerim 😂❤️❤️