ikiprensannesi_gul Merhaba anneler💜sağlık ocağı ebesi bebeğimin 8 ayı dolunca kan sayımına bakılması lazım dedi bu aylarda kan aldıran var mı bebeğinden
Happygirl8 ikiprensannesi_gul bizim aile hekimliğindeki hemşire bebekten zor almıştı, mahfoldu çocuk 🥺 keşke özel hastaneye gitseydim orda hemen buluyordu damarını hemşireler daha tecrübeliydiler 🥺
Kurtlarkuslaralemi ikiprensannesi_gul 6. Ayından aldırdık biz valla çok ağladı ya bacaklarını kollarını tuttuk 2 dk da oldu bitti ama işte nasil bitti.
Wanderlust ikiprensannesi_gul yoo hemsire sarkilarla oyunlarla aldi hemen aglamadi bile sadece igne ilk girdiginde yuzunu burusturdu o kadar ☺️
ikiprensannesi_gul Happygirl8 bize sağlık ocağında alınamıcağını söylediler direk hastane alsın dedi, kıyamam ya çok korkuyorum bende
Kurabiyex Bebeği tok götürün benim ki çok tok değildi hemşire aç olduğu için kan az geliyor dedi çok uğraştırdı o yüzden
Happygirl8 ikiprensannesi_gul bize biraz küçük ama alınır demişti ondan çok tereddüt etmemiştim, direk alamayız deseydi daha iyidi valla, 🥺 inşallah sizinki sıkıntısız geçer
Pirtikveannesi Ya çok zor bebeklerden kan almak. El üstünden damlatma yöntemiyle alıyorlar bebek hemşiresi olmayanlar genellikle 🥺 benim oğlum 7 aylıktı nasıl ağladı nasıl ağladı anlatamam. Hala o an geliyor gözümün önüne 🥺
ikiprensannesi_gul Pirtikveannesi ay bizimde öyle olmaz inşallah ben günler öncesinden düşünüyorum içim kötü oluyo 😔
Annepandaa ikiprensannesi_gul dün dr dedi ki bu ay kan almak isteyecekler önermiyorum. 1 yaşında aldıracağım o zaman tüm değerlerşne bakılacak. Şimdi öyle elzem birşey değil. Kızım tam 8 aylık bu arada.
Nesli06 ikiprensannesi_gul benim bebeğimin kanına bakmışlardı ama parmaktan ufacık iğne batırdılar uyuyordu hiç anlamadı bile
Nesli06 ikiprensannesi_gul tabi 1 yaş nasıl oluyor bilmiyorum biz yaptırdığımızda 8 9 aylıktı. Ocakta 1 yaşımıza giricez umarım koldan almazlar ☹️
Kurtlarkuslaralemi ikiprensannesi_gul normal insan gibi koldan deldiler valla o günden sonra da zaten hemşire gördü mü hemen ağlar çok fena olmuştu yavrum huyu suyu değişmişti ondan sonra.