Arkadaşlar benim de oğlum 2 yaş oldu tam. Kreşe gidiyor bir aydır. Sürekli arkadaşlarını ıssırıyor. Bu ıssırma durumu neredeyse 10-12 aylıktan beri var. Geçecek, unutacak diye bekle bekle ama olmuyor2-3 kez farklı psikolog ve psikiyatriste götürdük. Haraketli de bir çocuk. Konuşmuyor hala. Issırdığında canımızın yandığını söylüyoruz. Tavrımızı netleştiriyoruz. Bunu yaptığı da parktaysak eve getiriyorum. Yani ne dendiyse yapıyoruz. Acıyor diyince gelip öpüyor. Ama davranışı da geçmiyor bir türlü. Hergün okuldan almaya giderken bugün vukuat var mı diye çekinerek gidiyorum. Diğer çocuklara yeri geliyor sarılıyor öpüyor sonra bi anda ıssırıyor.