Kizlar bebegim 9 ay 4 günlük 2 gun once birden ishal oldu acile götürdük tahlil aldilar temuz çıktı salgin dediler 2 şurup ve enterogermuna yazdilar gece kusma da basladi dun verdiğim bütün ilaci kustu agzina bişey aliyor daha asagi inm3den herseyi kusuyor dun yine goturduk serum taktilar kusarsa yine getirin dediler bugun yine kusuyir bide enterogermina yi mamasina koyun dediler bende corba ya veya yogurda koyuyorum ama icmiyor sizde boyle bisey yaşadınız mi nasil atlattınız