beyazkelebegim Merhaba anneler kızım rota virüs oldu. Bugün 3. günümüz. Olanlar için söylüyorum. Bu süreci nasıl atlattınız ? sizde kaç gün sürdü ? Evde mi tedavi yapıldı yoksa hastanede mi ?
cikolatahurma beyazkelebegim belirtilerinin nelerdi yani nasıl rota virüsü olduğunu anladınız sadece ishal mi?
Sedakcby beyazkelebegim çok geçmiş olsun Allah sifa versin inşallah 🤲🏻 kaç aylık bebeğiniz aşı olmuş muydu acaba. Birde nasıl bulaş oldu yani
babydaisy beyazkelebegim suan bende benzer postu actim. Rota virusten suphelendim doktora gidecegiz. Sizin belirti neydi lutfen yazarmisiniz? Kaka rengi nasildi
KucukAdamm babydaisy oğlumda geçirmişti , düşmeyen ateş , halsizlik , iştah kaybı , sürekli uyuma vardı. İshal de var aynı zamanda , o kadar çok yapıyordu ki , su çıkıyordu artık sadece.
Ddddddd01 babydaisy ilk ishal ile başladı köyü renkte sonrada kusma başladı ne versem kusuyordu kaka tahlili yapıldı ordan öğrendik rota olduğunu zaten ertesi günü hastaneye yatırdık sadece damardan beslendi bi kaç gün çünkü midesi suyu bile kabul etmiyordu çıkarıyordu hemen 3 4 güne toparladı hastanede elhamdülillah
ehlenmomyy babydaisy önce çok kusmaya başladı fıskırarak daha sonra ishal ates basladi acilde usuttu dediler ilac verip gonderdiler atesi 39 u gecince artik tekrar goturduk kaka testinde rotavirus pozitif cikti ve doktorumjz hazir suyu bile kaynatin dedi
Anekdot babydaisy biz rota aşısı olmustk o yüzden çok hafif atlatti kizim kaka da sadece 1 gün 5 defa yapti baska yapmadi 3 aylikti sanırsam dediğim değişim 1 günde gerçekleşti siz asi oldunuz mu
Ddddddd01 beyazkelebegim 4 gün hastanede yattık sonra evde tedavi gördük 10 güne ancak toparladı oda hastanede yattı diye evde olsaydı daha da uzun sürerdi süreç