Kizlar bebeğim grip oldu burun tıkanıklığı var öksürük yok sayilir balgam var kullanmadığımız ilaç kalmadı klomen largopen pedifen calpol kortizonlu burun damlaso yine geçmiyor ameliyat olacaktık olamadık hasta olduğu için yardımınıza ihtiyacım var siz nasıl geçirdiniz çok kotuyum