Aselim123 Kızlar kızım 1 aylık ve hiç bir aşısını daha olmadık şanlıurfadayız İstanbul’a araba ile yolculuk yapsak bir zararı olur mu yorulur mu tecrübesi olanlar yazabilir mi ??
AyazAslan Aselim123 40’i cikmadan genelde tavsiye edilmiyor, aciliyeti yoksa ilk asisini olmasini tavsiye ederim
Aseltos Aselim123 ben kızım 20 günlükken yola çıkmıştım. Bir şey olmaz ama bence bulundugunuz yerde en azından 1 aylık aşılarını yaptırmanızda fayda var. Tüm özel hastanelerde ve devlet hastanelerinde sağlık ocaklarında 1. Ay aşıları ücretsiz yapılıyor aksatmayın derim🙏🏻
Musmutluanne Aselim123 ilk aşı hepatit b zzaten o da kanla bulaşıyor. Zamanı gelince yaptırın. 2. Ay aşıları daha mühim
Aselim123 Thesra günümüz gelmedi Salı günü aşı günümüz zaten gittiğimiz yerde oluruz diye düşündüm ama eğer gitmezsem de olduğum şehirde yaptıracağım
Aselim123 Aseltos yola yarın çıkmak gerekiyor aşı günümüz de Salı günü o yüzden olmadık henüz günümüz gelince tabi ki de olacağız
HamzasMomy Aselim123 1. Ay aşısı zaten hepatit aşısı. Bizim sağlık ocağında yoktu 1 ayi geçmişti vurulduğumuzda. Çocukla uzun yola dayanırım diyorsan bence asısiz olması sorun olmaz