Kızlar sizinde evinizde 1 aya kalmaz hersey bitiyor mu 3 kisi yaşıyoruz bebegim zaten sadece anne sütü alıyo eşimde akşamları yiyo gün içinde iste oluyo evde ben tek basimami bitiriyorum yani bunları anlamadım yemiyorum da o kadar yapiyomusunuz her ay alisveris yoksa 2 ayda bir falan mi bide ne kadar tutuyo en son alisverisimiz 600 tuttu da eşim de 2 ay markete gelmicez dedi 😒 daha 1 ay olmadan evde bişey kalmadı napcaz blmiyom