dadaskizi Havvakus kulak içi enfeksiyon var dedi ama , geçer antibiyotikle kullandık 15 gün sonra geçmezse gel dedi geçmedi sanki büyüyor gibide
Mavisim dadaskizi meraba canım lenf nodu olabilir hastayken çıkar hastalık bitince gerilemesi lazım ultrasyonla iyimi kötümü anlaşılıyor kızımın var çenesinin altında 1 yıldır hasta olunca büyür hastalık geçince geriler ağız ettafında yara olması ebv virüsü olabilir oda şişirir lenfleri detaylı bi kontrol gerekli geçmiş olsun umarım hiçbirşeyi yoktur🤚
dadaskizi Mavisim yani bilmiyorum ultrason bekliyoruz , 1 ,5 ay oldu çıkalı gerileme yok yaralar ilesmede ama bilmiyorum of zaten bı eksikti dedim , o kadar sorun varken
Emelingoo dadaskizi korkutmak istemem ama önlem amaçlı söylüyorum. 10 yaşında kuzenimde çıkmıştı ensesinde iki yumru. Doktora gittilrr başta antibiyotik tedavisi yapıldı sonuç alınamadı. Lenf bezleri şişmiş dediler. Akabinde kan kanseri olduğu çıktı ortaya. Ne alaka diye hepimiz şok olduk. Allah sağlık sıhhat versin. İnşallah ciddi bişey değildir.
dadaskizi Emelingoo Bizede antibiyotik verildi ilk ama faydasız kaldı , Allah korusun öyle bişey olmıcak inşallah , zaten bilmediğimiz birçok şeyle uğraşıyoruz
Emelingoo dadaskizi malesef. 12 yaşında vefat etti. Korkutmak istemem Allah esirgesin evlatlarımızı. Kimisinin lenfleri en ufak şeyde şişer ve sorunsuzdur. Ama önlem almaktan da zarar gelmez. Tek doktora gitmeyin. Gerekirse özel ve devlet iki hastaneye de görünsün.
Adamelis12 dadaskizi yakın zamanda grip vs geçirdi mi ? Bademcik ameliyatı oldu mu ? Bademciği alınan çocuklarda lenf bezleri şişme yapar çünkü. İnşallah önemsiz bir şey çıkar 🙏
dadaskizi Adamelis12 Gripten çok sonra farkettim , bademcik problemi vs bişey yok , yani bilmiyorum orda ne kadardir var yada ne zaman çıktı hiç bir fikrim yok
Kalpsizim33 dadaskizi kızımın boynunun arkasında vardı yağ bezesi dedi doktor öyle duruyor ama bizimkisi nohut büyüklüğünde geçmiş olsun
Bkttduha dadaskizi insallah kötü birsey cikmaz allahin izniyle benim 9 yasindaki yegenimin ensenin biraz daha saginda vardi boyle findik buyuklugunde 2 tane biri daha buyuktu ağrı falan yoktu baya doktor doktor gezdiler cok sukur bisey cikmadi lenf bezleri sismis herhangi bir enfeksiyon gecirmis yada grip falan dendi tabi bu surec çok uzundu sonuclarin cikmasi falan 4 5 ayi buldu o sürecte kötü kötü senaryolar yazdik insallah sizinki de temiz gelirr