Yaprii Sezayar ile dogum yapan arkadaslar dogum sonrasi ameliyat izi icin kullandiginiz ve iyi gelen krem hangisi? Doktorumun tavsiyesi ile Scarec jel kullandim ama emin degilim baska varmidir onerebileceginiz. Tsk
nneslihan Yaprii doktorum siliskar vermişti ama kullanmadım pek. Belki 2-3 kere anca sürmüşümdür. Yorumlarına bakın isterseniz
Smryna Yaprii bana hiç bisey vermedi 😊 simdi 19 aylık olucak nerdeyse oyle kucuk ve silik ki belli bile olmuyor nerdeyse
Gul-42 Yaprii antı scar jel kullanıorum ama contratubex daha etkılı bnce duzenlı scarı kullanıorum ılaclarımı hıc aksatmam suan beyaz tenlı oldugum ıcın kırmızı cızgı var yanı çıkıntı şişlik falab bsy yok dümdüz
Olric11 Yaprii ben hiç birşey kullanmadım estetik lazer yapıştırma incecik bir çizgi var oda gitmez zaten
Yaprii Gul-42 benimde sadece suan kirmizi cizgi seklinde. Belkide gecicek sonra cok bisi kalmicak ama pisman olmamak icin onden kullanmam gerekirse diye emin olamiyorum
Aycaaalinaa Doktor siyah bir krem vermişti ama adını hatırlamıyorum hiç iz birakmiyormus hatta ama hiç kullanmadım gerekte duymadım açıkçası, kızımdan bana kalan en güzel iz çünkü..