Arkadaşlar merhaba çocuğum seneye 2bucuk yaşında olacak.suan bakıcıda ve aşırı derecede arkadaş ariyro.parkta birini görünce hemen arkadaş abi abla diye yanına gidiyor.sosyallesmek istiyor gibime geliyor.sizce seneye güvendiğim alıştığı bakıcıya devam mi etmeli yoksa kreşe mi başlamalı daha var ama yine de merak ettim ne yapmalıyım kreşte birebir ilgi olmadığı için ne gibi avantaj dezavantajları var söyleyebilir misiniz☺️teşekkürler simdiden