Covite yakalandık. Bebeğime de bulaştı. Ben de çok inatçı öksürük var gelince 2 saat sürüyor 😔 doktor yarın tekrar akciğer filmi çekecek böyle giderse on gün emzirmeyi kesmem gerekecek. O kadar ağladım ki asla hazır değilim yavrumu sütten kesmeye. 13 aylık daha. Kaç tane post açtım cevaplayan olmadı lütfen tecrübesi olanlar cevaplara sevinirim.