balyavrum1 Valla bizde Yemeksepetinden söyledik sipariş alınmıyor dedi. Yine Yemeksepetinden başka bi dükkandan söyledik 1 buçuk saat sonra sipariş geldi. Tam oturduk yiyoruz. İlk sipariş ettiğimiz, sipariş alınmıyor diye uyarı veren yerden de yemeğimiz geldi. Kuryeye gösterdik uyarı mesajını yemeği aldı gitti sonra. İlk kez söyledik Yemeksepetinden. Bi daha asla söylemeyiz. Hem ikisi de çok geç getirdi hemde birisi sipariş almıyoruz diye uyarı verip siparişi gönderdi.