yuhibu1920 Kızlar kullanıp aşırı memnun kaldığınız, yüzünüzde gerçekten gözle görülür farkedilecek şekilde iyi gelen cilt bakım,saç bakım ürünleriniz var mı ? Benim cildimde aslında bir problem yok ama kendime biraz cilt bakım ürünleri almak istiyorum.
Makaron_88 yuhibu1920 ben yıllardır yves rocher cilt kremi kullanıyorum arada doğal maskeler yapıyorum
irva yuhibu1920 Sinozun ürünlerini kullanıyorum uzun süredir.Ayrıca eşek sütü sabunu kullanıyorum yüzüme.
Ebruea yuhibu1920 Babe markasınındı sanırım c vitamini ampulu almıştım 1 hafta önce çok değişik bişi yüzüm öyle canlı ve parlak oldu ki ama minik paket almıştım 2 ampul vardı içinde 😔
yuhibu1920 yuhibu1920 bu arada cildim bu şekilde sizce ne kullanmalıyım ben çok anlamıyorum https://imgyukle.com/i/kMt0Wn yardımcı olanlara şimdiden çok teşekkür ederim 🌺
yuhibu1920 Makaron_88 ya ben o markayı çok merak ediyorum dıştan çok hoşuma gidiyor bir de the body shop ama fiyatları yüksek o yüzden sürekli deneme yanılma yapmaktan korkuyorum 😞
yuhibu1920 irva faydasını görüyor musunuz ? Ben de bir ara keçi sütü sabunu kullanmıştım. Sinozu ben de gördüm ama hiç cesaret edemedim bana şişirilmiş reklam ürünü gibi geldi. Siz faydasını görüyor musunuz ?
Makaron_88 yuhibu1920 yani doğal içerikli bitkisel ürünlerden daha çok üretim yapıyorlar ben seviyorum evet biraz fiyatlı ama cilt için değer bnce
irva yuhibu1920 Evet tabiki faydasını görüyorum.Benim gözeneklerim çok açıktır normalde.Hemen toz kapar siyah noktaya çevirirdi şuan yaşamıyorum hiç.
yuhibu1920 Ebruea yaa gerekten mi 😯 hemen bakayım internetten. Ben de öyle bir şey istiyorum cildim parlasın ışıl ışıl olsun gergin dursun 🙈
Makaron_88 yuhibu1920 bu arada cildiniz temiz bnce nemlendirme yeterli gibi sadece göz çevriniz biraz hassas ona uygun bir krem yeteli olur genç siniz zaten hem ileri yaşlara yatırım yapmış olursunuz😉
yuhibu1920 Makaron_88 peki nemlendirme için ne önerirsiniz 🤔 çok teşekkür ederim bu arada 🥰 bir de göz çevremin hassas olduğunu nasıl anladınız 🤔