nnily Merhaba bebegimi desteksiz uyutmaya çalışıyorum tracy ile deneyip olumlu sonuç alan varsa yardımcı olabilir mi
1mom1beybi nnily bizde tam bugün 6 aylık olduk. Dün gece uyku eğitimine başladım. Ama kim west tekniği ile başladım
1mom1beybi nnily dün uyku eğitimi ile ilgili post açmıştım istersen oraya yazan arkadaşlar var belki fikir edinirsin
1mom1beybi nnily dün ilk geceydi yarım saat sonra uyudu. Üç saatte bir uyandı ama önceden 45 dk veya saat başı uyanırdı