Merhaba anneler kızım 11 aylık suan 11,5 olcak nerdeyse . Normalde elinden tutup yürütüyorum bugün ayakta durabilcekmi diye bi deniyim dedim 2-3 saniye kadar durdu kendi sonra devrildi🤣 ne zaman kendi kendine yürür tahmini olan varmı acaba 🥲 sıralamayada basladı gibi koltukta yada masada tutunarakk duruyo uzağına bişey koyunca yan yan giderek alıyo koyduğum seyi . Bi iki gündür sıralıyo ama daha yeni bunlar .ilerki süreç nasıl olur sizce . İlk bebek çok heyecanlı ve tecrübesizimde bu konuda 🤧