Ozlemm1303 Merhaba, üç gün oldu dogum yapalı normalde canım serttir ama bu sabahtan beri ara ara inanılmaz ağrım oluyor ne yapsam faydalı olur öneriniz var mı??
NinovaLemi Ozlemm1303 canım ayakta dolan bol bol. Ama dinlenmeyi de ihmal etme. Maksimum 1 haftaya geçiyor. Bana hiç geçmeyecek gibi geliyordu canım da çok tatlıdır. 5. Gunden sonra sadece eğilip kalkarken biraz sızlıyor. Sonra o da geçiyor. Yarın 40 imiz çıkacak sanki 1 yıl önce olmuşum gibi
Semaertgrl Ozlemm1303 1 haftaya geçip gidiyor merak etmeyin bol bol yürüyün öksürürken hapşırırken karnınızı destekleyin elinizle bebeginizden de başka bişey kaldırmayın hiç birşey olmaz verilen ilaçları da düzenli kullanın tabi çok geçmiş olsun 🌼
Ozlemm1303 NinovaLemi insallah bende aynı şeyleri söyleyebilirim canım çok teşekkür ederim önerin için, bu sabaha kadar yürüyünce hiç ağrı hissetmiyordum ama bu sabah böyle başlayınca yürümek bile daha çok can yakıyor atlaticaz inşallah
NinovaLemi Ozlemm1303 iyileşmeye basladigi için sızlaması artıyor. Bir anda geçip gidecek canım geçmiş olsun