2halime 14 aylik oglum. Gece beslenmesi oluyor. Normalde 3-4 saatte bir mizmizlanirdi mamasini icirdikten sonra uyurdu hemen. Ama su 1 haftadir beslenmeden sonra saatlerce uyuyamiyor duzenimiz bozuldu var mi bu durumu yasayan anneler 😔