Sizlerin alt acma duzeni varmi bendemi sorun anlamiyorum bi türlü oturtamadım şu düzeni bebegim 40 günlük kakasini yapinca hemen aliyorum bazen iki kere üst uste bile aciyorum sonrasinda cisli bezi kac saate bir degismen gerekiyor sleppy kullaniyorum bu arada birde bebegimin sarilik riski gecti gece kac saatte bir enzirmem lazim bunuda bi türlü duzene sokamadim gitti deli gibi uyaniyorum gören der bu cocuk aclikdan ölüyo gül gibi uyuyan bebegi alip alip emziriyorum surekli 😂 nasil bir yol izlemem lazim tecrübeli analar şu acemi pinpirikli bacınıza bir yardım ediverin