Oğlum hastaydı biraz meyve istedim bi muz geldi kabuğu karpuz gibi kapkalın bıçakla soyulmuyor elimle hiç soyulmuyor neyse içi güzeldir belki dedim içi de çıtır çıtır asla muz tadı yok olmamış muz da yedim ama öyle bile değil tatsız bir şey gözünüz kapalı size versem kimse muz bu demez o kadar değişik bir şey ya bide 16₺ ye 3 tane geldi zaten 🙄 nereye şikayet edebilirim