Rizeli53 siz trol musunuz ? Burda insanlar size yanıt veriyor herkes birbirini bilgilendiriyor . Bence bundan sonra sizin açtığınız hic bir posta cevap gelmeyecek . Size bu kadar mevye suyu verdiniz meyve suyuyla başladınız veya da araştırmadiniz diyen yok . İnsanlar kendi tecrübelerini kendi doktorlarinin dediklerini paylasiyor. Öneride bulunuyoruz kimse sizi yargılamiyor. Ama anlaşılan o ki sizin bişey ogrenmekten ziyade içinizde ki siniri öfkeyi atmaya ihtiyacınız varmış . Bunca insan sizi sayip cevap vermiş yazık