Sezenaksukarademir mavera95 biz genelde direk gidiyoruz. Bekleyen olmazsa hemen bakıyor. Zaten sağlık ocağına randevu oluşmuyor diye biliyorum ben
iki_prens_annesi mavera95 bn genelde randewulu gidiyrm ama suan bile mhrs de randewu alablirsniz yarina 😊
eadrn1806 Bizim burada 8 10 arası randevulu hastalara bakıyorlar 11 12 arası randevusuz hastaya bakıyorlar
Miniklord Bizim eskiden randevusuz bakıyordu. İlaç yazdıracaktık Geçen hafta tutturdu illa randevulu gelin diye . Mhrs den yada 182 den randevu alın dedi günlerce uğraştık randevu bulmak için .